Problémy lodních dopravců nevyřešila podle deníku ani úterní schůzka se zástupci ministerstev dopravy, financí svazu dopravy i asociace pojišťoven. Vyplynulo z ní pouze doporučení pro rejdaře, aby i nadále pokračovali s pojišťovnami v jednání. "Nikdo nás nechce. Šanci máme jen u zahraničních pojišťoven. Ty jsou však dvakrát tak drahé," řekl HN ředitel ČSPL Milan Raba.
"Tento typ pojistek jsme omezili. Nabízíme ho už jen výjimečně," potvrdil mluvčí ČP Václav Bálek. Pojišťovna vyplácela mnohonásobně větší sumy na škodách, než dostávala na pojistném.
Svaz dopravy tvrdí, že podobně se zachovalo i pět zbývajících pojišťoven. "Povinné pojištění se dá uzavřít ještě u Kooperativy, ale ta chce po rejdaři, aby si u ní sjednal celý balík dalších pojištění," uvedl ředitel svazu Petr Kašík. Podle něj to může zlikvidovat malé dopravce, kteří na tak velké pojistné nebudou mít peníze.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
