Asi 80 procent klientů Allianz zaplatí v roce 2006 za povinné ručení méně než letos, uvedl Káňa. Jde podle něj o řidiče, kteří letos nezpůsobili žádnou škodu a získají tak bonus. Nárok na maximální 30procentní bonus za šest let bez nehody bude mít v příštím roce asi 40 procent klientů pojišťovny.
Allianz bude i v příštím roce pokračovat v rozlišování klientů podle regionů, věku a toho, zda jde o podnikatele nebo soukromou osobu. "Detailnější segmentace sazeb se nám osvědčila, a proto v ní budeme pokračovat i v roce 2006. Počítáme i s jejím dalším rozšiřováním," upozornil místopředseda představenstva Allianz Jiří Charypar.
Dražší pojistky tak mají majitelé vozidel z větších měst a řidiči do 21 let, podnikatelé mají jiný sazebník. Allianz rozlišuje tři regionální tarify, které tvoří Praha, města nad 90.000 obyvatel a bývalé okresy Praha východ a Praha západ a města a obce do 90.000 obyvatel. Pojišťovna nyní ještě nabízí řidičům nad 40 let a podnikatelům desetiprocentní slevu.
Například jednačtyřicetiletý majitel Škody Felicia 1.3, který žije v malém městě do 90.000 obyvatel a nezpůsobil v uplynulých šesti letech žádnou nehodu, zaplatí u Allianz za povinné ručení 2169 Kč za rok. Při sjednání povinného ručení na internetu získá 15procentní slevu. V letošním roce by stejný řidič zaplatil 2277 Kč, respektive 1752 Kč po internetu. Naopak muž ve věku 20 let z Prahy se stejným vozem roku výroby 1999 zaplatí bez bonusu roční pojistné 6495 Kč, přes internet pak 5521 korun.



 
				







 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					 Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
						Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
					 Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
						Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
					 Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
						Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
					