Čepro se zabývá především přepravou a skladováním ropných produktů, provozuje asi 190 čerpacích stanic EuroOil a ochraňuje zásoby státních hmotných rezerv. Loni firma hospodařila se ztrátou 37,7 milionu, o rok dříve měla zisk 155,8 milionu korun.
Finanční situace firmy se na přelomu roku zhoršila kvůli několika soudním sporům. Stát se proto prostřednictvím FNM zaručil za bankovní úvěry určené na provozní financování, investice a k zajištění daňových plateb Čepra.
Městský soud v Praze dnes například odročil spor mezi Čeprem a společností Tukový průmysl o 2,8 miliardy korun. Důvodem je komplikování jiného sporu, který se týká zaplacení celního dluhu Tukového průmyslu státu a který s tímto případem souvisí.
Čepro čelí i dalším pohledávkám, které jsou spojeny se společností Bena. Firma Al Batal General Trading si nárokuje buď 264.000 tun pohonných hmot, nebo částku zhruba 2,6 miliardy korun. Firma M Port uplatňuje 348 milionů korun. Čepro všechny pohledávky považuje za neoprávněné.
Letos firma vykázala ztrátu, což vedlo k odvolání generálního ředitele firmy Tomáše Kadlece. Od září jej nahradil bývalý šéf Unipetrolu Pavel Švarc.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
