V obou divizích v současnosti pracuje asi 1000 zaměstnanců, jejichž početní stavy by se měly po sloučení do jedné snižovat pozvolna. "Při sloučení obou zpracovatelských divizí myslíme hlavně na budoucnost společnosti a postupné snižování objemu těžby v revíru. Jedná se o časový horizont několika let. Náhlé zvýšení nezaměstnanosti v sokolovském regionu tedy nehrozí," uvedl Štěpánek. Na Sokolovsku bylo na konci září bez práce 6360 lidí, když míra nezaměstnanosti činila 12,3 procenta.
Odcházející zaměstnanci SU by mohli v příštích letech najít uplatnění zejména v lehkém průmyslu. Proto hodlá SU vybudovat rozsáhlou průmyslovou zónu mezi Sokolovem a Starým Sedlem. Přípravné práce už začaly, vlastní stavbu podmiňuje vedení SU dokončením modernizace rychlostní silnice I/6. "Sloučení divizí Energetika a Plynárna je zatím jednou z největších, ne však první organizační změnou. V minulosti například zanikla divize Služby nebo Úprava," poznamenal.
Minulostí se stává rovněž divize Západ, jejíž součástí byly zbytky lomů Medar-Libík, třídírna uhlí Přátelství a předpolí lomu Jiří. Z oblasti lomu už během letošního roku zmizely všechny pohyblivé i pevné koleje. Znamenalo to odstranit zhruba 130 kilometrů kolejí, téměř stejnou délku trolejí a většinu hradel. Do roku 2008 zmizí i všechny budovy, které divizi Západ sloužily.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					