Mluvčí ministerstva zdravotnictví Jana Kocová odmítla serveru informaci o výsledku tendru potvrdit. Rozhodnutí výběrové komise podle ní musí nejdříve obdržet účastníci výběrového řízení. Se stejným vysvětlením se k věci odmítl vyjádřit ředitel motolské nemocnice Miloslav Ludvík.
Sdružení kolem Metrostavu podle serveru nabídlo cenu 893,5 milionu korun, sdružení Skanska, které skončilo na druhém místě, 892,5 milionu. Třetí účastník tendru, sdružení Hochtief, soutěžil s cenou 872,1 milionu a sdružení Strabag, čtvrté v pořadí, s cenou 908,5 milionu korun. Při soutěži záleželo na více kritériích. Cena měla při hodnocení nabídek jen třicetiprocentní váhu.
Zakázka je součástí projektu na odstraňování havarijní situace v dětské části motolské fakultní nemocnice. Vláda na něj loni uvolnila z rozpočtu 1,069 miliardy korun. Opravy poté zbrzdily administrativní průtahy na ministerstvech zdravotnictví a financí. Výběrová komise nakonec rozhodovala natřikrát, první zasedání se konalo v srpnu.
Podle serveru bude zatím rekonstruována pouze jedna budova dětského areálu v Motole. Celková rekonstrukce dětské části motolské nemocnice si vyžádá několik miliard korun. O způsobu financování ale vláda zatím nerozhodla.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
