Pro využití nabídky volných minut si zákazník musel aktivovat některý z tarifů Eurotelu a platit měsíční poplatky. V případě nejvyššího tarifu Diamant Max, který standardně nabízí 1000 minut volání a v rámci akční nabídky dalších 300 minut zdarma, je to například 3689 korun měsíčně, a minuta volání tak vyjde na 2,80 koruny. To se však zákazník ze samotné reklamy nedozvěděl.
"Naše reklamní kampaň je úspěšná, a tak není divu, že konkurence se snaží najít způsob, jak ji zastavit," uvedl Kaidl s tím, že od září je to již třetí nepříliš zdařilý pokus o její zastavení.
Soud již nedávno Eurotelu zakázal používat slogan "Volání zdarma na dva roky" ve spojení s větou "Přecházím k Eurotelu". Eurotel soudu vyhověl tak, že slogan pouze pozměnil na "Odcházím k Eurotelu" a používal jej dál. Větu pozměněnou na "Volání zdarma do všech sítí na dva roky" operátor používá i v současné vánoční reklamní kampani s hlavním sloganem "Po 3. minutě volejte zdarma".
Tuzemský mobilní trh je podle odborníků již téměř nasycen. Na 10,2 milionu obyvatel připadá zhruba 11 milionů mobilních čísel, a operátoři se tak místo získávání nových uživatelů soustřeďují na oslovení zákazníků konkurence. Tomu by mělo přispět i zavedení přenositelnosti čísel v polovině ledna, kdy si uživatel při změně operátora bude moci ponechat své mobilní telefonní číslo.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					