ÚOHS podle něj v průběhu řízení posuzoval veškeré námitky jeho účastníků včetně výše uložených sankcí. Současný předseda úřadu Martin Pecina minulý týden serveru Euro OnLine řekl, že pokutu s největší pravděpodobností ÚOHS potvrdí, ale pravděpodobně ne v původní výši. Téměř půlmiliardová pokuta se mu totiž zdá příliš vysoká.
Antimonopolní úřad loni v srpnu ve zdůvodnění pokuty uvedl, že spořitelny uzavíraly v souvislosti se zvyšováním poplatků na příslušném trhu kartelové dohody. Od roku 1997 si totiž navzájem vyměňovaly citlivé údaje, mimo jiné o počtu uzavřených smluv, výši naspořené částky nebo o poskytnutých úvěrech či podílu na trhu. Stavební spořitelny zjištění úřadu odmítly a Bednář letos nařídil zejména kvůli technickým chybám řízení opakovat.
Na ÚOHS podalo loni stížnost i Sdružení obrany spotřebitelů. Mimo jiné i proto, že klienti nemohli nespokojenost se službami řešit odchodem od příslušné stavební spořitelny. Přišli by totiž o státní podporu až 4500 korun ročně. Českomoravská spořitelna měla z celkové sankce hradit 228 milionů korun, Stavební spořitelna České spořitelny pak 94 milionů korun. Nejmenší díl připadl na Wüstenrot, který měl zaplatit 19 milionů korun.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					