Podmínkou je, že láhev musí být opatřena obchodní firmou nebo ochrannou známkou darujícího či názvem propagovaného zboží nebo služby. Do ceny, která nepřesáhne zmíněných 500 korun, se započítávají také náklady, jež vzniknou s pořízením reklamního předmětu. Jde například o výdaje na dopravu, dotisk reklamních vinět, polepení lahví, či náklady na případné dárkové balení.
"Zákon byl přijat ještě v předvánočním období, pro firmy podnikající na českém trhu se tak otevírá zajímavá možnost, jak obohatit sortiment reklamních předmětů o víno, které se ostatně stává stále oblíbenějším dárkem," uvedl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec.
Spotřeba vína v tuzemsku stoupá, během posledních sedmi let se zvedla z 1,2 na téměř 1,7 milionu hektolitrů ročně, tedy necelých 17 litrů na osobu. To je asi polovina průměru EU, takže se očekává další vzestup konzumace.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
