Kabinet chce zpřísněním reklamy na výprodeje čelit problémům s novoročními výprodeji v obchodních řetězcích, které některé zlevněné výrobky vůbec neměly na skladě. Vláda chce novelou povolit jen takovou reklamu na výprodeje, která by vyvolala zájem odpovídající množství nabízeného zboží za výhodnou cenu.
Novela mimo jiné ukládá obchodníkům stanovit začátek a konec výprodejů. Při plošné reklamě by měli mít dostatek zboží na skladě, nebo uvést množství zlevněného zboží v jednotlivých prodejnách.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
