Pohodlně z domova přes internet nebo po telefonu

08.12.2005 | , Wüstenrot
Tiskové zprávy


Stavební spořitelna Wüstenrot stále rozšiřuje služby pro klienty, které lze poskytovat prostřednictvím internetu nebo po telefonu.

Některé z nich ocení klienti především v období před koncem roku, kdy se zajímají o stav svého účtu a kontrolují si, kolik za rok naspořili a kolik mají ještě do konce roku dospořit, aby své stavební spoření zhodnotili maximální státní podporou. Informace o stavu účtu i jednotlivých platbách, připsané státní podpoře a např. i výši ohodnocovacího čísla si klient může kdykoliv zjistit díky automatické telefonní službě Přítel a přes internetové on-line spojení. Jediné, co k tomu potřebuje znát, je číslo smlouvy stavebního spoření a PIN. V pracovní dny od 7 do 18 hodin, v pátek do 16 hodin jim po sdělení čísla smlouvy a osobních identifikačních údajů poskytne potřebné informace také operátor zelené linky. Klient Wüstenrotu tímto způsobem ušetří desítky korun, které by jinak zaplatil za individuální zpracování a zaslání např. mimořádných výpisů z účtu.

Přes internet si klient Wüstenrotu může také nasimulovat další průběh spoření a zjistit si tak, kdy mu vznikne nárok na úvěr ze stavebního spoření. Další rozšíření služeb prostřednictvím internetu lze očekávat v souvislosti s používáním elektronického podpisu.

Články ze sekce: Tiskové zprávy



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.