Navýšení investice umožní PSA do roku 2009 rozšířit výrobní kapacity o polovinu na 450.000 vozidel ročně. Společnost uvažuje také o přijetí dalších 1800 pracovníků k plánovaným 3500 zaměstnancům, uvedl Beňo.
PSA uvedla, že dodatečnou kapacitu využije k výrobě nového modelu. "Nový vůz rozšíří sestavu modelů skupiny od roku 2010; založen bude na stejné podvozkové platformě jako jiné vozy vyráběné na tomto závodě, avšak jeho koncepce bude zcela odlišná," píše se ve sdělení podle agentury Reuters. V Trnavě se měl původně vyrábět jen model malého osobního vozu na takzvané platformě 1.
PSA spustí v Trnavě zkušební provoz v lednu a zahájení sériové výroby se očekává v létě 2006. V případě, že automobilka definitivně potvrdí navýšení investice, stane se zřejmě největším výrobcem vozidel v zemi.
Německý Volkswagen, který již řadu let vyrábí auta u Bratislavy, plánuje v nejbližších letech roční produkci kolem 300.000 vozidel. Se stejnou produkcí počítá také jihokorejská KIA, která staví svůj nový závod u severoslovenské Žiliny.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
