"Je to názor, který by mohl mít například nějaký analytik, ne však oficiální reprezentant českého stavebnictví. Svá slova odmítl vzít zpět, a tak jsme se rozhodli svaz opustit," řekl týdeníku mluvčí Metrostavu František Polák. Matyáš však odmítá, že by svým výrokem poškodil české stavební firmy, jak tvrdí Metrostav. "Snažíme se s Metrostavem dále jednat, doufáme, že jeho krok je dočasný a časem se opět stane naší členem," dodal.
Tržby Metrostavu se loni meziročně zvýšily o třetinu na 18,11 miliardy korun. V současné době firma pracuje na kolektorové síti v centru Prahy a Brna, na úseku metra IV.C z Ládví do Letňan, protipovodňových opatřeních v Praze a několika dálničních tunelech. V únoru podepsala smlouvu na rekonstrukci pražského Karlínského divadla.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
