S nápadem vytvořit vlastní originální kalendář přišel sám předseda představenstva AAA AUTO Anthony James Denny: „Nechceme kopírovat kultovní kalendář Pirelli, který má více než 40 letou tradici a je ikonou mnoha fotografů, ale nechceme ani nabízet unifikované reklamní předměty z katalogů. Osobitý kalendář AAA AUTO vznikal přímo v našem pražském autocentru ve spolupráci s finalistkami soutěže Česká Miss.“
Dvanáct finalistek prvního ročníku České Miss se představuje ve spojení s legendárními historickými vozy z různých dekád 20. století. Kalendář nemá komerční charakter, nepropaguje automobily ani služby. Jeho cílem je zachytit to, co muže zajímá ještě více než samotné jedinečné vozy - totiž krásné ženy v nich. Zároveň dostávají příležitost mladé modelky a nadějní fotografové. V tomto případě zachytil jedinečné spojení ženské krásy s unikátními vozy fotograf Lukáš Vrtílek.
Kalendář je vytištěn v limitované luxusní edici 1600 kusů a získají ho nejen obchodní partneři, ale i vybraní zákazníci AAA AUTO a média. Fotografie v tiskové kvalitě naleznete
v našem MEDIACENTRU v sekci FOTOGALERIE – Kalendář 2006.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
