TSR získala mimo jiné areály Unikovu v Ostravě, Novém Jičíně, Vsetíně, Olomouci, v Šumperku, Krnově, Bohumíně a ve Staříči. I nadále v nich chce pokračovat v dosavadní činnosti, tedy sběru, nákupu či zpracování veškerého kovového odpadu. K dosavadním asi 20 sběrným místům a čtyřem zpracovatelským centrům připojí TSR až 400.000 metrů čtverečních oplocených ploch s pozemky.
MS-Unikov Ostrava, dceřinou společnost Mittal Steel Ostrava, poslal krajský soud do konkurzu letos v květnu. "Cením si zejména toho, jak rychle od prohlášení konkurzu a za kolik se povedlo v dražbě prodat majetek konkurzní podstaty," uvedl konkurzní správce Jiří Šebesta. Upřesnil, že vydražené nemovitosti tvoří převážně pozemky, administrativní a provozní budovy, garáže, haly a sklady. Nechybí ani technická vybavenost - trafostanice, distribuce plynů a pohonných hmot nebo čistírny odpadních vod.
Součástí nabídky dražby byl také přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů a leasingových smluv a tři ochranné známky.
Firma Unikov byla před konkurzem jeden z nejvýznamnějších zpracovatelů a prodejců kovového odpadu v Česku. Zkrachovala kvůli neschopnosti splácet úvěr u padlé Union banky. Společnost založily bývalá Nová huť, dnešní Mittal Steel Ostrava, a Třinecké železárny spolu s dalšími dvěma zahraničními firmami v roce 1993.
Podle informací ČTK vykázala loni společnost ztrátu zhruba 88 milionů proti prodělku 58 milionů korun o rok dříve. Tržby však vzrostly na 740 milionů z 259 milionů korun.
TSR Czech Republic je jedna z největších oborových firem v tuzemsku. Na svých internetových stránkách uvádí, že má asi 300 zaměstnanců a roční obrat přibližně 2,5 miliardy korun za 600.000 prodaných tun. Až 90 procent kovového odpadu prodává do ciziny. Asi desetinu odeberou železárny ISPAT Nová Huť, Moravia Steel či Vítkovice Steel.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
