Podle odborníků je v tuzemsku stále nejméně pětina populace bez mobilního telefonu. Mobil nemají především malé děti a starší lidé. Naopak 15 až 20 procent uživatelů má více mobilních čísel.
Vedle dalšího růstu počtu uživatelů Anglada čeká i přesun uživatelů předplacených karet, kterých je nyní kolem 70 procent, směrem k používání tarifů. "Ten poměr by se měl vyrovnat, stejně jako je tomu v jiných evropských zemích," míní. Dynamický rozvoj předpokládá na datovém trhu a také u sítí třetí generace UMTS, kde přijdou na trh nové služby.
Eurotel spustil síť třetí generace UMTS poskytující hlasové i datové služby 1. prosince jako první tuzemský operátor. Do konce příštího roku chce získat nejméně 100.000 uživatelů. "První reakce zákazníků byly pozitivní. V roce 2006 nabídku dále rozšíříme o nové telefony, nové atraktivní služby a také o ještě rychlejší internetové připojení HSDPA," dodal Anglada.
Firma se v příštím roce zaměří na datové služby a aplikace pro firemní zákazníky, s mateřským Českým Telecomem chce dále nabízet společné balíčky zejména datových služeb.
Investice do dalšího zkvalitňování pokrytí signálem i nových služeb by měly být srovnatelné s letoškem. Letos firma plánovala investovat přes tři miliardy korun.
Eurotel měl na konci září téměř 4,5 milionu zákazníků. Konkurenční T-Mobile měl 4,55 milionu a Oskar Vodafone přes dva miliony. Vlastníkem Eurotelu je Český Telecom, kterého v polovině roku ovládl španělský gigant Telefónica.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
