Úřad vedle podnětu od Mytie dostal ještě tři další a má nyní lhůtu 30 dnů pro vydání rozhodnutí. Mytia sdružuje švýcarské společnosti Ascom a Fela a švédskou firmu Damovo. Kapsch svou mikrovlnnou technologii k mýtnému dodal již například do Rakouska.
Mýtné by mělo být zavedeno od počátku roku 2007 a mělo by platit pro nákladní vozidla s hmotností nad 12 tun asi na 2100 kilometrech komunikací. Státu by mělo přinést kolem deseti miliard korun ročně. Na dálnicích a rychlostních komunikacích by měla vozidla s hmotností nad 12 tun platit 4,05 koruny na kilometr, na silnicích první třídy to bude 1,90 koruny.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
