V otázkách týkajících se Evropské unie se oba představitelé shodli na tom, že znovuoživení debaty o evropské ústavě by jen odvedlo pozornost od důležitějších problémů. Předseda ODS i polský premiér se domnívají, že současná evropská diskuse by se měla soustředit v první řadě na daleko naléhavější témata, jako jsou otázky nezaměstnanosti, hospodářský růst, deregulace a podpora inovací a vzdělávání, a teprve až v druhé řadě může řešit otázky institucionální.
Mirek Topolánek i Kazimierz Marcinkiewicz se dále shodli na potřebě odbourání veškerých diskriminačních opatření pro občany nových členských zemí. Za největší priority považují odstranění překážek volného pohybu pracovníků a služeb.
Nově vyjednaný rozpočtový rámec EU na léta 2007 – 2013 poskytuje podle názoru obou politiků možnost efektivnějšího čerpání prostředků z evropských fondů. Jsou si však vědomi rizika, že většina finančních prostředků vyčleněných z fondů EU může vzhledem k administrativní náročnosti a k problémům se spolufinancováním projektů zůstat nevyužita. Podle odhadů předsedy ODS se bude úspěšnost ČR při čerpání evropských dotací v období 2004 – 2006 pohybovat kolem 30 procent. Lze sice oprávněně předpokládat, že míra využití prostředků bude v příštím období vyšší, těžko však bude stoprocentní. Mirek Topolánek tak zpochybňuje výroky Jiřího Paroubka, že se České republice v příštím rozpočtovém období dostane od EU finanční podpory ve výši téměř 100 mld. Kč.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
