Podrobnosti obchodu ani jedna ze stran nezveřejnila. V této souvislosti se podle deníku pouze uvádí, že skupina Carlson Group, která podnik Podroze TV SA vlastní, investovala loni do cestovního ruchu kolem jedné miliardy dolarů.
Podle Petra Luňáka, zástupce společnosti Atlantik IB, je Fischer Air Polska (FAP) v zemi velmi silnou leteckou společností a na tamním trhu charterové dopravy jí patří asi třetinový podíl.
Hospodářské výsledky zatím podle listu nejsou k dispozici. Mluvčí Karla Komárka Marie Schorchtová však loni na podzim uvedla, že letecká firma očekává zisk kolem půl milionu USD (zhruba 12 milionů korun).
Charterového dopravce založila Atlantik IB před rokem. Nyní dopravce létá se třemi boeingy, které má polská firma pronajaté na leasing.
Do leteckého byznysu vstoupil Karel Komárek v roce 2003, kdy se jeho finanční skupina K & K Kapital stala spoluvlastníkem českého charterového dopravce Fischer Air. Stoprocentním vlastníkem se pak Komárek stal v uplynulém roce. Firmu Fischer Air, později Charter Air, však koncem roku 2005 poslali její majitelé do likvidace. S leteckým byznysem se ale Komárek zcela neloučí. Loni na jaře totiž založil společnost Grossman Jet Services. Ta nabízí privátní lety pro bohatou klientelu. Firma nabízí movitým zákazníkům k přepravě tryskáč typu Legacy, poznamenávají HN.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
