Nejvíce museli zaplatit zájemci, kteří chtěli svou reklamu vysílat mezi druhou a třetí třetinou finálového utkání v hokeji. Za jeden třicetivteřinový spot dali 380.000 korun, což je bezmála dvojnásobek běžné ceny za reklamu v hlavním vysílacím čase ČT, informují LN.
Průměrná ceny za půlminutový spot v přenosech ZOH se pohybuje mezi 75.000 a 100.000 korun a je vyšší než při předchozích hrách v Salt Lake City v roce 2002.
"U finálové části hokejového turnaje se objeví zejména klienti z oblasti bankovních služeb, léčiv, aktivní budou i pivovary," řekl LN Štěpán Wolde z agentury ARBOmedia, která prodává reklamní čas ve vysílání ČT.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
