Počátkem loňského ledna společnost pozastavila leteckou přepravu na pravidelných linkách a soustředila se výhradně na charterové lety. Důvodem byla podle firmy nezpůsobilost letištní plochy v Kunovicích na Uherskohradišťsku pro zimní provoz a růst poptávky po charterových letech. Obchodní ředitel tehdy řekl, že provoz na linkách bude obnoven po zlepšení klimatických podmínek, zřejmě v polovině března. Soud ale 14. ledna poslal firmu do konkurzu.
Firma se tehdy proti konkurzu odvolala, zvažovala i trestní oznámení. Podle konkurzního správce dluhy firmy přesahovaly 13 milionů korun. Podle neověřených informací podala návrh na konkurz rakouská společnost působící v letecké přepravě. Koncem loňského června byl ale konkurz zrušen.
Pravidelnou leteckou dopravu z Kunovic do Prahy a dále do neobvyklých evropských destinací, například Antverp, švýcarského Sionu či na ostrov Brač, zahájila Discovery Travel na začátku června 2004. Lety z Kunovic do Prahy a zpět zajišťoval několikrát týdně letoun BAE 146 s celkovou kapacitou 80 až 100 cestujících. Stejný typ letounu společnost využívala i na mezinárodní lince z Kunovic do Antverp.
Od poloviny prosince 2004 létala do Prahy také z mošnovského letiště v Ostravě. Zatímco u ČSA přišel tehdy zpáteční let Ostrava - Praha - Ostrava nejméně na 2970 korun, Discovery Travel nabízela tuto službu za 1147 korun, pro studenty dokonce jen za 990 korun. Příchod zimního počasí ale provozování linek velmi ztížil.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
