Značka Oskar dnešním dnem zmizí z českého trhu. Během noci na středu firma změní loga na všech 54 obchodech, budovách, vozidlech, na internetu i firemních materiálech. Přejmenují se služby ale i logo, které se bude uživatelům objevovat na mobilním telefonu. Hranatý usmívající se obličej Oskara vystřídá logo Vodafonu ve tvaru uvozovky, která připomíná kapku.
Vedle možnosti vyzkoušet si na jeden měsíc služby operátora a pak telefon a SIM kartu vrátit, firma výrazně zjednoduší volání ze zahraničí. Zavede pouze tři jednotné sazby pro příchozí hovory, odchozí hovory a SMS. Celý svět pak bude rozdělen na tři tarifní pásma. V partnerských sítích Vodafonu zákazníci získají 15procentní slevu.
Oskar Vodafone měl na konci minulého roku 2,14 milionu zákazníků, což představuje přírůstek 310.000 klientů.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
