V lednu spořitelnám stoupl i počet nově uzavřených smluv na 61.761 proti 47.315 v lednu 2004. Nárůst počtu nových klientů zaznamenaly všechny stavební spořitelny.
Podle generálního ředitele stavební spořitelny Modrá pyramida Guido Lohmanna poroste v letošním roce trh stavebního spoření o maximálně 20 procent, přičemž v případě objemu poskytnutých úvěrů trh poroste letos o deset až 15 procent. "Pro přesnější odhady je ovšem třeba počkat na výsledky v dalších měsících," uvedl Lohmann na dnešním setkání s novináři.
V lednu si nejvíce polepšila v objemu poskytnutých úvěrů Modrá pyramida, Hypo stavební spořitelna a Českomoravská stavební spořitelna. Dobré výsledky vykázala i Wüstenrot stavební spořitelna. Naopak v meziročním srovnání poklesl objem úvěrů Raiffeisen stavební spořitelně.
Češi stavební spoření využívají jako výhodný způsob ukládání peněz především kvůli každoroční státní podpoře. Podle spořitelen se zvyšuje ovšem počet klientů, kteří využívají úvěry ze stavebního spoření. Rostou také cílové částky, které určují i možnou výši úvěrů.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
