Inzeráty v tisku, narychlo připravené reklamní šoty na obrazovkách, prodloužené otevírací doby. Tuzemské banky po rychlém pádu Investiční a poštovní banky vycítily svou příležitost a snaží se na svou stranu přetáhnout co nejvíce bývalých klientů IPB. Je o co bojovat. Ve hře jsou vklady zhruba za 300 miliard korun od tří milionů klientů, kteří mohou navzdory uklidňujícím slovům vlády i nového vlastníka IPB cítit nejistotu. Odliv zákazníků IPB, kteří jen v
minulém týdnu z banky vybrali přes 23 miliard korun, se sice podle posledních informací výrazně zpomalil, nicméně zatím pokračuje.Příliv nových klientů potvrzuje například Živnostenská banka a Česká spořitelna. Lidé od IPB odcházejí i přesto, že jim konkurenční banky neposkytují žádné speciální výhody. U "své nové" banky se tak řada zákazníků musí obejít kupříkladu bez platební karty, kterou jim nový peněžní ústav vydá zpravidla nejdříve do týdne. Většina bank se snaží potenciální klienty upoutat inzeráty
v tisku nebo reklamami v televizích. Nejaktivnější je zatím GE Capital Bank, která tento týden prodloužila otevírací hodiny na vybraných pobočkách až do osmé hodiny.Zdroj: LN z 22. 06. 2000