Personální změny podle Křižkové souvisejí se snahou podniku stabilizovat systém zadávání veřejných zakázek a hospodaření firmy.
Veselý se do nejvyššího managementu LČR vrací po necelých dvou a půl letech. A to opět na post ekonomického ředitele, který zastával za působení generálního ředitele Jiřího Olivy. Do LČR Veselý přichází z Hradecké lesní a dřevařské společnosti, kde byl asistentem a poradcem ředitele.
Blahuta, který byl generálním ředitelem do 21. února, nyní zastává post ředitele pro řízení zahraničních projektů. Jankovic, který dosud působil v Českém Telecomu a jako nezávislý poradce, je ředitelem pro strategii, lidské zdroje a zadávání veřejných zakázek. Třeštík je novým ředitelem pro obchod a marketing. Své funkce předsedy dozorčí rady Krušnohorských lesů se Třeštík podle Křižkové vzdal. Ve funkci výrobně technického ředitele zůstal Karel Luňák.
Koníček dnes jmenoval i dva nové vedoucí odborů. Vedoucím odboru marketingu se stal Robert Kvapil (29), který dosud působil jako ředitel marketingu skupiny ČEZ. Vedoucí odboru finančního řízení je Jiří Kopic (51), který dosud pracoval v Hradecké lesní a dřevařské společnosti a v LČR.
"LČR se ocitly vzhledem k právním sporům ve velmi složité situaci. Proto jsem se rozhodl rychle jmenovat tým zkušených odborníků, jejichž úkolem bude tuto situaci okamžitě řešit," uvedl Koníček. Vedle vyřešení současné krize chce státu jako zřizovateli podniku navrhnout dlouhodobý model řízení LČR.
Vedení LČR čelí od konce roku 2004 kritice od řady lesnických firem kvůli novým tendrům na práce ve státních lesích. Firmy tendry označují za neprůhledné a protiprávní. Antimonopolní úřad LČR nařídil, aby další tendry zadávaly podle zákona o zadávání veřejných zakázek. Dosud se LČR tímto zákonem neřídí. Právě potřebou změny způsobu zadávání zakázek na práce v lesích odůvodnil ministr zemědělství Jan Mládek Blahutovo odvolání.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
