Demant listu na ženevském autosalonu řekl, že GM loni ve svém zeštíhlení evropských operací "pravděpodobně nezakrojila dostatečně hluboko". "Ve světle současného plánování to vypadá, že v budoucnu budeme potřebovat méně závodů," řekl.
Nástupce modelu Opel Astra, který se vyrábí ve čtyřech závodech v Británii a Německu, bude možná potřebovat méně výrobních provozů, řekl Demant. To by mohlo vést k uzavření jedné z těchto továren.
Podle listu jsou nejvíce ohroženy továrny v německé Bochumi a anglickém Ellesmere Port, které v této chvíli neplní firemní měřítka produktivity. Dalšími dvěma závody jsou belgické Antverpy a polské Gliwice. Rozhodnutí však nepadne dříve než ve druhé polovině tohoto roku, dodal šéf GM Europe Carl-Peter Forster.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
