Zájemci se mohli zapojit do soutěže v době od 23. ledna do 22. února. Za každých pět vypitých piv získali soutěžní zápalky. "Z obalu krabičky pak setřeli kód. Získali za něj buď drobnou cenu přímo na místě, nebo mohli pokračovat v SMS soutěži o zájezd na olympiádu. Informace o několikatýdenní akci byly zveřejněny i na webových stránkách pivovaru," řekl deníku Miroslav Slaný z agentury, která pivovar mediálně vystupuje.
Marketingová agentura Česká olympijská, jež v médiích zastupuje Český olympijský výbor, takové jednání považuje za porušení zákona o ochraně olympijské symboliky. "Pivovar jsme na to upozornili ještě před začátkem olympiády a doporučili okamžité stažení informací o soutěži z internetu. Firma však na naši výzvu nereagovala a ani se neomluvila. Proto jsme už celou záležitost předali právníkům," uvedla výkonná ředitelka agentury Alena Kindová.
Ředitel litovelského pivovaru Miroslav Koutek se prý k případné žalobě zatím nemůže jednoznačně vyjádřit. "Nepochopil jsem dost dobře, o co zúčastněným stranám jde. V našem konkrétním případě mi to připadá absolutně přitažené za vlasy. Jsem přesvědčen, že jsme nikomu nezpůsobili žádnou újmu a ani nikoho nepoškodili," řekl Koutek.
Český olympijský výbor připravuje žalobu také na Budějovický Budvar. Škodu, kterou mu údajně budějovický pivovar způsobil využitím olympijských symbolů v reklamě na své pivo, ČOV odhaduje na desítky milionů korun. Budvar pochybení odmítá.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
