Podle Petrželky je finanční krize důsledkem cenové války, kterou v loňském roce vedli globální výrobci. To způsobilo propad cen až pod úroveň nákladů na vstupní materiály. Představenstva obou společností ale zároveň doporučují správci konkurzní podstaty výrobu obnovit, protože je dlouhodobě perspektivní a je zajištěna i zakázková náplň.
Firma TCT, která patří k největším zaměstnavatelům ve Zlínském kraji, se již delší dobu potýká s problémy a nyní vůbec nevyrábí. Důvodem je chybějící provozní kapitál. Generální ředitel mateřské společnosti Ecimex Group Michal Mika ale již dříve ČTK řekl, že firma má dostatek ziskových zakázek a trh klasických obrazovek má perspektivu pěti až deseti let.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
