Podle Holáka rada posoudila všechny kritéria, jak jí ukládá zákon, a rozhodla, že Markíza splnila všechny zákonné podmínky pro prodloužení platnosti licence.
Licenční rada se žádostí Markízy zabývala již na předchozím zasedání před dvěma týdny. Tehdy však jednání přerušila, protože podle rady neměla firma přiměřené slovenské zastoupení v orgánech společnosti. Markíza proto vytvořila nový orgán, Radu zástupců, a tím podmínku přiměřené účasti v orgánech splnila. Rada zástupců má rozhodovat o zásadních programových věcech a změnách.
Licenční rada i antimonopolní úřad na počátku letošního roku schválily, že CME může v Markíze získat většinový podíl. CME na konci října loňského roku oznámila, že koupila část akcií slovenských vlastníků Markízy a zvýšila tak podíl v televizi na 80 procent. Před transakcí CME sice ovládala většinu finančních toků v Markíze, kvůli nízkému majetkovému zastoupení ale neměla přímý vliv na řízení stanice a licenční společnosti.
Markíza vysílá na Slovensku od roku 1996. Podle posledního průzkumu společnosti MEDIAN SK, který se uskutečnil od poloviny srpna do začátku prosince 2005, vedla Markíza se 60 procenty žebříček sledovanosti mezi slovenskými televizními stanicemi. Za ní skončila Jednotka Slovenské televize, kterou sleduje víc než třetina obyvatel. O procento méně má TV Joj. Na čtvrté příčce se s pěti procenty se umístila česká Prima TV.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
