Přes nepříznivý vývoj hospodaření v počátku roku 2005 se podle mluvčího podniku Tomáše Zikmunda podařilo vytvořit zisk, a to především díky aktivní obchodní politice v druhé půli roku a centralizaci obchodních činností. Ke kladnému výsledku přispěly i úspory nákladů. Podle předpokladů by Čepro mělo být do budoucna stabilně ziskové.
Provozní výsledek hospodaření loni činil zhruba 132 milionů korun proti mínus 11,3 milionu v roce předchozím. Celková obchodní marže se meziročně zvedla přibližně o 217 milionů na 492 milionů, z toho téměř 430 milionů činila marže u čerpacích stanic.
Čepro v současnosti čelí několika pohledávkám. Tukový průmysl vymáhá 2,8 miliardy korun, což je pokuta celního úřadu za to, že Tukový průmysl do oběhu vydal neproclené pohonné hmoty. Firma ale tvrdí, že za porušení povinností může Čepro, které palivo skladovalo a bez souhlasu vydalo. Čepro obvinění odmítá. Rovněž pohledávku společnosti Al Batal General Trading, která si nárokuje buď 264.000 tun pohonných hmot, nebo částku zhruba 2,6 miliardy korun, považuje za neoprávněnou. Nesouhlasí ani s firmou M Port, která požaduje 348 milionů korun.
Společnost vznikla v roce 1994 transformací části majetku bývalého státního podniku Benzina v rámci druhé vlny privatizace. Jejím zakladatelem a jediným akcionářem je Fond národního majetku. Podnik má 871 zaměstnanců.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
