Klíčovým motem konference je především sdílení mezinárodních zkušeností, obeznámení se se situací v zemích starých členů EU a poznání stavu v nových členských zemích. Změny, které se v zemích původní patnáctky odehrávaly v minulých dvou desetiletích, jsou nyní s podstatně vyšší dynamikou aktuální i na trzích střední a východní Evropy. Druhým nosným tématem konference je optimalizace a zvyšování efektivity provozu vozových parků, a to i v rámci středních a menších firem.
Dvoudenní konference FLEET EUROPE FORUM/FLEET MANAGEMENT 2006 přináší mj. první den s mezinárodní účastí a zahraničními příspěvky zaměřenými na panevropské trendy fleet managementu. Budou zde rovněž prezentovány výsledky analýz připravených exklusivně pro tuto konferenci společností GfK Group.
Tato analýza se zaměří na zmapování stavu fleet managementu na trzích vybraných středoevropských zemí (České republiky, Slovenska, Maďarska, Polska, Bulharska a Rumunska) a porovná jej se situací na rakouském trhu dle identické metodiky. Rozsáhlý marketingový výzkum realizuje společnost INCOMA Research ve spolupráci s jednotlivými národními filiálkami GfK. Tento přístup garantuje identickou kvalitu i metodiku v každé zemi, kde je projekt na reprezentativním vzorku firem uskutečňován.
Výsledky projektu, prezentované v průběhu prvního dne konference, budou pokrývat následující témata:
• Rozdíly ve způsobu a pojetí fleet managementu v lokálních a mezinárodních firmách
• Rozdíly ve způsobu a pojetí fleet managementu v různých odvětvích
• Rozložení a zastoupení rozhodovacích kompetencí ve vztahu k fleet managementu
• Velikost a struktura firemních fleetů
• Rozsah a objem outsourcingu v rámci fleet managementu
• Existence car policy a její obsah
• Kritéria používaná při výběru dodavatelů
• Preference při výběru značek vozů a finančních partnerů
Znalosti získané tímto analytickým projektem mají tedy zásadní význam pro úspěšné podnikání na fleetovém trhu v jednotlivých zemích. Jsou velmi dobře využitelné všemi subjekty na trhu se pohybujícími, zejména pak výrobci a distributory automobilů, leasingovými společnostmi a pojišťovnami.




Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
