Nejvýraznější pokles nastal v Polsku, kde se ceny snížily o 10,6 procenta. Na Slovensku automobily zlevnily o 6,9 procenta, v Maďarsku o 4,3 procenta a v České republice o 0,3 procenta.
Nejnižší ceny automobilů v EU mělo navzdory nárůstu o 1,5 procenta Dánsko. V samotné eurozóně bylo nejlevnější zemí Finsko, kde ceny klesly o 2,8 procenta. Naopak nejdražší byly automobily v EU i v eurozóně v Německu.
Nejvýraznější cenový rozdíl v rámci deseti nejprodávanějších automobilů v eurozóně zjistila komise u modelu Volkswagen Golf, jenž stál v Německu o 27 procent více než ve Finsku. To pro německého spotřebitele představovalo potenciální úsporu 3200 eur při koupi vozu ve Finsku.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
