Vzhledem k zaneprázdnění, které souvisí se čtvrteční půlhodinovou stávkou strojvůdců, ani důvody výluky neznal. "Pravděpodobně šlo o provozní záležitost, která občas nastává v rámci intenzivního provozu i u jiných typů dopravy, například u leteckých dopravců," řekl.
Všechny ostatní spoje, na které ČD pendolina nasazují, jezdí bez problémů. Provoz rychlovlaků je podle něho dlouhodobě spolehlivý.
Podle informací ČTK vlak, který před desátou hodinou ráno vyjížděl z holešovického nádraží v Praze do Ostravy nedojel a skončil svou jízdu v Pečkách, kde museli cestující přestoupit na následující vlak.
Pendolina provázela v lednu krátce po jejich uvedení do pravidelného provozu řada poruch, které postupně všechny vlaky úplně vyřadily z provozu. Dráhy donutily výrobce, kterým je italský Alstom, aby vadu odstranil. Od té doby jezdí vlaky bez problémů. Jen koncem února jeden ze sedmi vlaků před plánovanou cestou do Ostravy signalizoval problémy a ČD tak spoj z preventivních důvodů raději zrušily.
Náklady ani škody, které odstavení vlaků v lednu způsobilo, zatím ČD nevyčíslily. Pravděpodobně půjde o desítky milionů korun. Celkem České dráhy za vlaky zaplatily 4,3 miliardy korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
