Podle Krafla je cílem soutěže zmodernizovat svou tradiční známku a zavést grafický systém vizuální prezentace ve standardech světové televizní profesionální grafiky. "Nynější logo České televize vzniklo v padesátých letech a od té doby prošlo několika úpravami, poslední z nich byla provedena v roce 1997," uvedl Krafl.
Letité logo České televize využívá začátečních písmen svého názvu, jež propojena symbolicky vypadají jako televizní obrazovka. "Základní korporátní varianta nového loga by měla navazovat na tradiční značku," podotkl Krafl.
O vítězi soutěže nerozhodne podle Krafla pouze Česká televize. Na rozhodování se bude podle něj podílet mezinárodní skupina odborníků, jejímiž členy budou například zástupci britské BBC, francouzské televize ARTE a profesionálové z oboru grafického designu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
