"Pokud by to šlo (posilování koruny) tak agresivně jako za poslední rok, tak už by to byl pro mnoho firem opravdu problém. Ale je to pro nás jednodušší než pro malé a střední firmy," uvedl. Přesto si podle něj ekonomika udrží současné vysoké tempo růstu kolem šesti procent. "Já osobně si myslím, že ten růst je nastartovaný tak, že ještě tenhle a příští rok vydrží, ať se bude dít cokoliv," dodal. Podle něj je ale možné, že růst HDP zůstane podobný i po roce 2008.
Jahn se domnívá, že pro Česko je dosažitelný i cíl, který si vláda vytyčila ve strategii hospodářského růstu, na jejíž tvorbě se současný personální šéf Škody z velké části podílel. Jahn stejně jako současná vládní garnitura věří, že ČR může dohnat průměrnou úroveň EU do roku 2013. "Byl to strategický cíl, ke kterému bychom se mohli blížit. Je dost pravděpodobné, že se to nestane, ale loňský rok ukazuje, že těch šest procent růst můžeme," řekl. Podle svých slov navíc v době, kdy říkal, že česká ekonomika má potenciál šestiprocentního růstu HDP, řada lidí "povytahovala obočí".



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
