Služby zahrnují přepravu závodních aut, motorů, kol, náhradních dílů, ale také vybavení pro televizní štáby. DHL má na starosti i zásobování pohonnými hmotami. Jenom pro představu - během 18 závodů na čtyřech kontinentech se jich spotřebuje více než jeden milion litrů. Letošní ročník Formule 1 začíná 12. března v Bahrajnu. Společnost DHL se seriálem Formule 1 spolupracuje jako globální partner a oficiální partner logistiky závodu od roku 2004.
Pro každý víkend, během něhož se závod pojede, přepraví DHL až 300 tun potřebného materiálu, což by naplnilo asi 100 nákladních automobilů. Přímo na závodišti bude DHL 24 hodin denně provozovat mobilní logistické centrum. Centrum bude zajišťovat vše, od přepravy zásilek, až po celní odbavení zásilek a přepravu nebezpečných nákladů i dopravu zboží citlivého na teplotu. Společnost DHL přepraví také veškerý materiál pro VIP klub, tzv. Paddock Club.
Podstatou závodního seriálu Formule 1 je týmová práce, rychlost a spolehlivost. A práce tyto vlastnosti jsou typické pro práci společnosti DHL – to jsou hlavní důvody, kvůli kterým byla tato logistická společnost vybrána jako oficiální logistický partner závodu Formule 1. DHL se zkušenostmi společnosti Exel může poskytovat jednomu z nejprestižnějších motoristických závodů na světě ještě kvalitnější služby.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
