Podle dohody by české Tatranky a Horalky měly mít logo a název vytištěný po šířce obalu, zatímco slovenské po délce. "Na názvu se sice firmy dohodly, ale ochrannou známku vlastní od 90. let česká firma," poznamenala STV. To podle televize znamená, že český výrobce na rozdíl od slovenské firmy může měnit například grafickou stránku značky nebo podobu obalu.
I.D.C. Holding, který již léta vyrábí Horalky v průsvitném obalu s vyobrazením horských květů, si v roce 2003 začala stěžovat, že se na slovenském trhu objevil podobný výrobek od Opavie. Česká společnost totiž změnila obal svých Horalek a začala prodávat oplatky v podobném balení, jako má slovenský podnik. I.D.C. podala na Opavii u krajského soudu v Bratislavě žalobu kvůli nekalé soutěži a od té doby se obě strany snaží o urovnání sporu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
