Praha 14.dubna 2006 – Komerční banka (KB) se připojí ke Kodexu chování mezi bankami a klienty, který vydala Česká bankovní asociace (ČBA). Rozhodlo o tom představenstvo KB.
Komerční banka v současné době reálně naplňuje všechny požadavky a závazky, které jsou v Kodexu chování obsaženy. „KB již na začátku roku 2005 zavedla Garantovanou úroveň služeb, v níž se ve vztahu ke svým zákazníkům zavázala dodržovat jasně stanovená pravidla obsluhy, založená na čtyřech základních principech, kterými jsou bezpečnost, důvěra, rychlost a spokojenost. Přijetí Kodexu chování potvrzuje, že transparentní vztah mezi bankou a klientem je nedílnou součástí dlouhodobé strategie Komerční banky,” uvedl předseda představenstva a generální ředitel KB Laurent Goutard.
Všechny závazky Garantované úrovně služeb plně korespondují s požadavky Kodexu chování a v řadě případů jdou i nad jeho rámec. KB například umožňuje klientům, aby se v případě, že nejsou spokojeni s řešením své stížnosti, obraceli na nezávislého ombudsmana KB. Není-li klient spokojen se svým účtem, může, v souladu s pravidly Garantované úrovně služeb, požádat o vrácení dvouměsíčního poplatku za vedení účtu.
Přistoupení ke Kodexu chování bude předcházet realizace některých interních technických kroků, jako je například proškolení všech zaměstnanců. Proto se KB připojí ke Kodexu s platností od 1. června letošního roku.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
