Například státní podnik Povodí Vltavy podle technického ředitele Václava Báči předběžně vyčíslil povodňové škody zhruba na 200 milionů korun. Z toho 65 milionů korun činí škody na vltavské vodní cestě, kde je infrastruktura uzpůsobena plavbě. Škody podnik registruje na říčních korytech, poničena mohou být i vodní díla, například jezy. Místy velká voda způsobila značné nánosy.
V roce 2002 činily po povodních ztráty na státním vodohospodářském majetku v povodích řek Vltavy, Ohře, Labe a Moravy dle odhadů zhruba 4,5 miliardy korun. Vedle podniků povodí suma zahrnovala ještě dopady na vodních cestách.
Státní podniky Povodí obhospodařují v celé šíři přibližně 15.600 kilometrů významných vodních toků a také menší část drobných vodních toků.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
