Doručování direct mailu je považováno za velmi lukrativní oblast reklamního trhu. Česká pošta dosahuje na reklamních zásilkách obratu zhruba 800 milionů korun ročně. Na trhu jí konkuruje například společnost Mediaservis, která se v minulosti s poštou o možnost nabízet služby přela.
Minulý rok poslanecká sněmovna navrhovala jednoznačně zařadit doručování reklamních či propagačních zásilek do 100 gramů do tzv. poštovní výhrady, tedy služeb, které může poskytovat jen Česká pošta. Pod hrozbou sankcí EU nakonec poslanci od striktní úpravy v novele poštovního zákona upustili. Zákon tak nadále nabízí dva výklady, podle jednoho má na službu monopol Česká pošta, podle jiného je tento trh liberalizovaný.
Pošta provozuje 3400 poboček a zaměstnává přes 38.000 lidí. Firmě se letos zúžil monopol na doručování dopisů a psaní z hmotnosti do 100 gramů na polovinu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
