Letos to bude již několikáté přerušení provozu Temelína. V polovině března vyřadila první blok z provozu závada kabelu mezi rozvodnou v areálu elektrárny a plynovou kotelnou, která ovlivnila chod hlavního cirkulačního čerpadla. Koncem února odstavili technici první blok na dva dny kvůli pravidelné prověrce regulačního zařízení. Na několik hodin odpojila obsluha stejný blok i v lednu. Prudká změna venkovní teploty totiž způsobila poruchu snímače teploty u jednoho ze zařízení elektrárny.
Počátkem ledna technici odpojili od sítě druhý blok. Důvodem byla výměna vysokotlakého rotoru turbíny. Odstávku původně plánovanou na prosinec oddálila závada elektromagnetu jednoho z čerpadel. Elektřinu začal blok znovu dodávat začátkem února.
Oba bloky nyní pracují na plný výkon. Od začátku roku vyrobily přes 4,9 milionu megawatthodin elektřiny.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
