GE Money Auto nabízí nový produkt motoCREDIT pro financování motocyklů

09.05.2006 | , GE Money Auto
Tiskové zprávy


Společnost GE Money Auto přichází s novým úvěrovým produktem motoCREDIT

Společnost GE Money Auto přichází s novým úvěrovým produktem motoCREDIT, který umožňuje snadné pořízení nového i ojetého motocyklu. Jeho hlavní výhodou je rychlost, úvěrovou smlouvu lze uzavřít do 30 minut přímo u prodejce. Zároveň s financováním je možno sjednat výhodné pojištění, které je součástí měsíčních splátek. Doba splácení úvěru začíná již od šesti měsíců. motoCREDIT mohou využít jak právnické, tak i soukromé osoby.
 
GE Money Auto nabízí svým klientům nový produkt motoCREDIT pro financování nových i ojetých motocyklů. Délka financování u obou kategorií je v rozmezí 6 – 48 měsíců. Maximální výše úvěru u nového motocyklu je 300 000 korun, minimální 22 000 Kč. U nových motocyklů s pořizovací cennou do 50 000 Kč je možno financovat až 100 % jejich ceny.

Výše úvěru u ojetých motocyklů se pohybuje od minimálních 25 000 korun až do 150 000 Kč. Je možné financovat motorky až do šesti let stáří. Přímá platba v této kategorii motocyklů začíná na 20 % z pořizovací ceny.

Přímo u prodejce vozu lze sjednat výhodné pojištění – povinné ručení a havarijní pojištění od České pojišťovny či pojišťovny Kooperativa. Součástí splátek může být také pojištění schopnosti splácet úvěr. Havarijní pojištění je u ojetých motocyklů zcela nepovinné, v případě nových je nutno havarijně pojistit až motocykly s úvěrem vyšším než 150 000 korun. Úvěrový produkt motoCREDIT je určen právnickým i soukromým osobám.

„Podobně jako u našich dalších produktů klademe důraz na kvalitní a rychlý servis pro naše klienty. Produkt motoCREDIT si mohou snadno a pohodlně sjednat v rozsáhlé síti našich spolupracujících obchodních zástupců,“ uvedl Petr Šaštinský, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Auto.
 
GE Money Auto je vedoucí společností trhu financování ojetých automobilů v České republice. Na celém území spolupracuje s více než 1600 dealery. V roce 2005 si získala důvěru 39 000 nových zákazníků – celkový počet aktivních klientů se tak vyšplhal na 91 000.

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy