Reklama T-Mobilu v denním tisku srovnávala jeho tarify T300 a T600 a jejich varianty HIT s tarify 300 a 500 Naplno od Vodafonu se sloganem "Srovnání hovoří pro tarif T600 od T-Mobile". T-Mobile přitom srovnával tarify HIT, které nabízí 20procentní zvýhodnění se základními tarify Vodafonu.
Podle mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského reklama brala v úvahu jen ceny služeb a ne další podmínky, například to, že uživatel tarifů Naplno může převádět volné minuty do dalšího měsíce, což u T-Mobile nefunguje. Nabídky se rovněž liší v podmínkách pro získání telefonu za zvýhodněnou cenu nebo v aktivačním poplatku.
Podobný soudní spor vedl kvůli klamavé reklamě T-Mobile s konkurenčním Eurotelem či Český Telecom s firmami Radiokomunikace a Czech On Line.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
