"Rozdělení čerpacích pump na dvě značky by mělo vést mimo jiné ke zlepšení prodeje a ekonomické situace Benziny," řekl Chalupec. Loni společnost prodělala téměř 500 milionů korun a podle dnes zveřejněných údajů rovněž v prvním čtvrtletí letošního roku firma hospodařila se ztrátou, která činila 208 milionů korun.
Podle plánů Orlenu by se asi třetina ze současných přibližně 300 čerpacích stanic Benziny měla zařadit pod luxusnější program, zbývající dvě třetiny pump by měly fungovat pod levnější ekonomickou značkou. "Koncepce je téměř hotová, dokončují se detaily," uvedl Chalupec. Názvy nových značek ale zatím nechtěl prozradit. Podrobnosti by podle něj měly být známy zřejmě do konce června.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
