"Vzhledem k platnému obchodnímu zákoníku a dalším souvislostem je samozřejmě mnohem lepší, kdyby pošta byla standardní akciovou společností," uvedla s tím, že ministerstvo v minulosti připravilo potřebný návrh zákona, ale v minulých vládách k jeho přijetí i kvůli složitosti provedení změny nebyla politická vůle. "Já předpokládám, že každá příští vláda tu transformaci udělá," dodala.
Česká pošta v současnosti prochází transformací, která má zdůraznit její orientaci na zákazníky. Součástí těchto změn je mimo jiné zakládání samostatného obchodního úseku, výměna personálního ředitele či vznik standardního oddělení komunikace, které bude mít na starosti vnitřní i vnější komunikaci. Tu měl dosud ve firmě na starosti pouze jediný člověk.
Pošta loni zvýšila čistý zisk o polovinu na 667 milionů korun, což je druhý nejlepší hospodářský výsledek firmy v historii. Obrat stoupl o 8,3 procenta na 17,7 miliardy korun. Společnost zaměstnává 38.290 pracovníků, kteří mají průměrnou mzdu 15.563 korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
