V lednu švédský odvolací soud rozhodl, že zeměpisná označení původu chráněná v Evropě se nesmí užívat v překladech, pokud jsou v rozporu s dřívějšími nebo již platnými obchodními známkami jiných firem. Nařídil Budvaru, aby přestal na svých nálepkách, baleních a v reklamě používat označení "Budweiser Budvar", tedy překlad původní značky Budějovický Budvar.
Podle předešlých zpráv bude muset navíc Budvar a jeho distributoři zaplatit 130.000 dolarů (3,25 milionu korun) jako náhradu vzniklé škody a kompenzaci soudních výloh. Český výrobce smí podle švédského soudu dál používat označení Budějovický Budvar.
Spor o ochranou známku ve Švédsku začal v roce 1998, kdy zde Anheuser registroval značku Budweiser. Anheuser uvádí, že má zaregistrovány značky Budweiser a Bud v 21 z 25 zemí Evropské unie a prodává zde 31 procent celého svého odbytu piva mimo USA.
Českobudějovický pivovar vyváží pivo do Švédska od roku 1981. Loni jeho export do této země vzrostl o deset procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
