Nová továrna v USA bude stát 400 milionů dolarů a zahájí provoz v roce 2008. Závod bude mít kapacitu 200.000 vozů ročně a zaměstná více něž 1500 lidí. Přesnou polohu továrny Fukui neuvedl.
Honda dále investuje 140 milionů dolarů do nové kanadské továrny na výrobu 200.000 motorů ročně. Tato továrna zahájí provoz rovněž v roce 2008. V kanadském závodě, jenž bude ležet blízko současné továrny v provincii Ontario, získá práci zhruba 340 lidí.
V roce 2010 pak spustí provoz nová montážní továrna v Japonsku s roční kapacitou 200.000 vozů. Továrna za 640 milionů dolarů bude ležet nedaleko Tokia a bude mít 2200 zaměstnanců. Výrobní kapacita Hondy v Japonsku díky ní stoupne na 1,5 milionu vozů ročně ze současných 1,3, milionu.
Fukui rovněž oznámil, že Honda uvede v roce 2009 na trh nový rodinný hybridní automobil s nízkou cenou, jehož roční prodej by měl dosáhnout 200.000 vozů. Hybridní vozy kombinují různé druhy pohonu, nejčastěji benzinový a elektrický, což umožňuje úsporu pohonných hmot.
Honda se snaží vyrábět své automobily přímo v místě poptávky. Firma v loňském roce prodala v Severní Americe zhruba 1,66 milionu vozů a vyrobila zde ve svých pěti továrnách 1,35 milionu automobilů, připomíná agentura Reuters.
Honda minulý měsíc oznámila, že ve čtvrtém finančním čtvrtletí více než zdvojnásobila provozní zisk díky silné poptávce v zahraničí, slabší domácí měně a jednorázovým účetním příjmům.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
