Zájem o mini auta podporuje zejména jejich nízká cena, která se v některých případech pohybuje pod 200.000 Kč. Letos do prodejů také poprvé výrazněji zasáhly vozy z kolínské automobilky TPCA, jež na českém trhu prodala 312 aut, což představuje podíl 17 procent. Nejprodávanějším vozem ve třídě byla Kia Picanto se 361 vozy.
Absolutně nejprodávanějším modelem na trhu byla do dubna Škoda Fabia, která s odbytem 10.351 vozů kralovala i kategorii malých vozů. V absolutním pořadí následuje na druhém místě Škoda Octavia se 4302 nově registrovanými vozy a třetí skončil Peugeot 206 s prodejem 914 aut.
V kategorii malých aut skončil za Fabií a Peugeotem 206 a Renault Thalia. V nižší střední třídě vede Volkswagen Golf se 627 prodanými auty před Hyundaiem Accent a Fordem Focus. Ve střední třídě skončily za Octavií Volkswagen Passat a Ford Mondeo. Ve vyšší střední třídě kraluje Škoda Superb s 597 vozy, nejprodávanějším luxusním autem byl s 58 registracemi Mercedes třídy S. Mezi sportovními auty byl největší zájem o Alfu Romeo GT s prodejem 45 aut. Nejoblíbenějším terénním autem je Hyundai Tuscon se 141 kusy a mezi velkoprostorovým MPV vede Citroen Xsara Picasso se 198 kusy.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
