Penzijní fond České pojišťovny (PFČP) v uplynulých dnech překonal hranici 900 000 klientů a zvýšil tak svůj náskok před ostatními penzijními fondy působícími v České republice. PFČP navíc za první tři měsíce roku 2006 vytvořil zisk 286 milionů Kč. V porovnání s loňským rokem je to v průměru o 18 % více.
Za trvale vysokým zájmem o penzijní připojištění stojí podle analýz PFČP především snaha lidí zabezpečit se na stáří bez ohledu na stále odkládanou reformu důchodového systému. „Dalším významným motivem pro sjednání penzijního připojištění je výnosnost tohoto typu spoření. Díky státní podpoře, příspěvkům zaměstnavatele a podílech na zisku přináší penzijní připojištění vysoké a přitom bezpečné zhodnocení vložených peněz,“ říká Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing.
V prvním čtvrtletí tohoto roku přibylo všem penzijním fondům 93 tisíc nových klientů. Celkový počet osob zapojených do systému dobrovolného penzijního připojištění je v současné době 3,4 milionu obyvatel České republiky, tj. více jak polovina ekonomicky činných osob.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
