"Od měsíce března je výroba i prodej vyšší než v loňském roce. Dokázali jsme se přizpůsobit požadavkům trhu. V minulých týdnech jsme přestavěli výrobní linky a soustředíme se na produkci nejvíce žádaných klasických obrazovek s úhlopříčkami 28 a 29 palců (71 a 73 centimetrů)," oznámil dnes v tiskové zprávě ředitel hranické továrny Phil Styles.
Už dříve uvedl, že se společnosti podařilo najít nové trhy, což zajistí práci zaměstnancům továrny. Vedení závodu je přesvědčeno, že získá další zakázky, které zabezpečí závodu odbyt nejméně do konce letošního roku.
Hranický závod se dostal do finančních problémů kvůli rozhodnutí nizozemské společnosti LG.Philips Displays Holding, jež oznámila začátkem roku, že už nebude podporovat několik svých ztrátových dceřiných firem, a požádala o ochranu před věřiteli. Nizozemský soud na holdingovou společnost vyhlásil bankrot.
"S mateřskou nás nadále spojují majetkové podíly, jsme tudíž nadále ve krachující skupině. Důležité ale je, že správce konkurzní podstaty i banky podporují náš provoz. Vyrábíme také jako samostatný subjekt," řekla mluvčí závodu Zuzana Fojtíková.
Management společnosti nyní podle ní hledá ve spolupráci s poradenskou firmou a agenturou CzechInvest strategického investora. "Zájemců o továrnu je dostatek. Do současné doby se uskutečnilo minimálně deset jednání. Bližší informace ale zatím nebudeme sdělovat," uvedla mluvčí. Doplnila, že hranický závod nyní zaměstnává více než 1200 lidí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
