K lepší propagaci českých výrobků ve světě by podle Kotlera přispělo větší povědomí o České republice. Na tom by se měly společně podílet jak české firmy, tak vláda a nevládní organizace. "Jejich zástupci by měli připravit dlouhodobou strategii propagace země, ve které by určili, která odvětví průmyslu chtějí podpořit na jaký druh turistů je vhodné se zaměřit a jaký druh investorů by chtěli přilákat," uvedl na dotaz ČTK Kotler. "Účelem není, aby Českou republiku znal celý svět, ale aby o ní věděli ti, kteří o ní vědět mají," dodal.
Kotler dnes navštívil Prahu v rámci svého přednáškového turné, které začal v Londýně a pokračoval přes Moskvu, Kyjev a Budapešť do České republiky. Tématem jeho přednášek byly nové marketingové a obchodní strategie a taktiky.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
